Followers

Wednesday 21 December 2011

# TUSUK 2 # Kewujudan AHLI POLITIK di Sebalik Gerakan Bebas

Cocok-cocok sakit wooo...

Apa kaitan gerakan mahasiswa dengan ahli politik??? apa kaitan ahli politik dengan gerakan mahasiswa??? pening PENITI... jom kita kaji...


Dua hari selepas pertemuan di Dewan Perhimpunan Cina Selangor (KLSCAH),maka berlangsunglah satu demonstrasi mahasiswa anjuran SMM dan Bebas di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).

Dalam perhimpunan itu, Adam Adli ‘bertindak berani’ dengan menurunkan bendera Perdana Menteri, Najib Razak yang berada ditiang hadapan pejabat UMNO Pusat tersebut, dan diganti dengan bendera ‘Akademik Freedom’.

Macam ada kaitan pula Akademik Freedom dengan Akademik Merdeka atau Akadami Freedom yang dilatih oleh Aziz Bari.

Betul ker Adam dilatih oleh Aziz di Akademi Freedom ???Juga,cara modus operandinya seperti ada ‘sentuhan’ Hishamuddin Rais,yang pernah berdemonstrasi merampas ‘kuasa Naib Canselor UM’ semasa era 70-an lalu,sebelum ada kumpulan mahasiswa lain yang diketuai oleh Aziz Shamsuddin merampas semula ‘kuasa’ itu untuk diserahkan semula kepada Prof Diraja Ungku Aziz.

Sepatutnya,Adam tidak terpengaruh dengan idea Anwar atau Isham Rais,dia patut lebih berani lagi seperti ‘membakar diri’ di bangunan PWTC,sebagai meniru Revolusi Jasmine di Tunisia. Credit kepada Azrinizam Ibrahim


Siapa lelaki yang pakai baju kemeja putih dalam gambar di atas??? adakah TIAN CHUA mahasiswa juga???


Kebenarannya, Mahasiswa berdemo semalam, adalah agenda untuk mencetus momentum menjelang 9 JANUARI!!!




Perjuangan mereka adalah untuk Anwar Ibrahim!!! dan menurut khabarnya jutaan ringgit telah dilaburkan kepada mereka ini semua!!!


Adam Adil jambu baru Anwar???



Nantikan pendedahan # TUSUKAN 3 #


No comments:

Post a Comment